Propozice

Propozice

Termín

8.–12. května 2019

Místo

RS Drak, Křižanov (GPS souřadnice: N 49°22.38493′, E 16°6.18647′)

Cena, přihlašování a platba

  • účastnický poplatek činí 780 Kč (ubytování ve vlastním stanu), 980 Kč (ubytování v malé chatě) nebo 1180 Kč (ubytování ve velké chatě / v hotelu)

Cena zahrnuje ubytování na 4 noci, stravu 5x denně, účast v turnaji a doprovodné programy (první zajištěné jídlo je středeční večeře, poslední je nedělní oběd). Cestovné si účastníci hradí sami. Celková kapacita střediska je 760 účastníků, z toho cca 225 míst je v chatkách a 80 v hotelu. Se souhlasem všech ubytovaných účastníků jedné chatky/místnosti je možné, aby v této místnosti na zemi spali účastníci, kteří mají nahlášené ubytování ve stanu.

Přihlášku za přední hlídku může vyplnit jen velitel (popř. jím pověřená osoba), který od organizátorů dostane přihlašovací údaje k elektronické přihlášce. Přihlašování bude spuštěno 1. dubna 2019 ve 20:19 a za základní cenu bude možné se přihlašovat do 20. dubna 2019. Přihláška se považuje za platnou až v okamžiku připsání platby na účet pořadatele. Platba se provádí bezhotovostním převodem na účet 6051726730/2010 u Fio banky, variabilní symbol je číslo vaší přední hlídky. Zda vaše platba došla, si můžete zkontrolovat na našem transparentním účtu. Nebude-li platba připsána do 5 pracovních dní od odeslání přihlášky, bude tato přihláška zneplatněna.

Při přihlášení po 20. 4. 2019 se cena zvyšuje o 200 Kč/osobu. Platbu je možné odeslat nejpozději 5. května, za později přihlášené účastníky je nutno zaplatit v hotovosti na místě. Objednaná a zaplacená místa nelze stornovat. Je možné pouze změnit účastníka, pro kterého je místo objednané. Tyto změny můžete na své přihlášce provádět až do uzavření registrace, které proběhne 8. května 2019 (první den Ringoturnaje) ve 20 hodin. Po tomto termínu je možné změnit údaje v přihlášce pouze za manipulační poplatek 50 Kč. Při odhlášení se vrací peníze pouze po předložení lékařského potvrzení o nemoci účastníka. V takovém případě si pořadatel účtuje stornopoplatek 50 Kč, bez lékařského potvrzení činí stornopoplatek 100 % ceny.

Je nutné také předem elektronicky přihlásit do turnaje konkrétní týmy a jejich složení. Hlášení sestav smíšených týmů (hráči z různých PH), bude umožněno rovněž do středy 8. května do 20 hodin.

Dobrovolníci a rozhodčí

Stejně jako loni hledáme nadšence, kteří se aktivně zapojí do chodu Ringoturnaje a přiloží ruku k dílu. Dobrovolníci, rozhodčí, hudebníci a duchovní poradci se přihlašují přes svého velitele, který jim v přihlášce přidělí roli dobrovolníka nebo rozhodčího. Velitel tímto zároveň dává svůj souhlas a doporučení dané osobě na určenou pozici. Pokud se z vážných důvodů zájemce nemůže přihlásit přes svého velitele, může se v mimořádných případech obrátit přímo na organizační tým (ringoturnaj@royalrangers.cz). U dobrovolníků je vyžadována účast na Ringoturnaji v celé jeho délce; účastnický poplatek mají snížený o 400 Kč.

Organizační tým Ringoturnaje si vyhrazuje právo odmítnout zájemce o dobrovolnictví nebo jinou pozici z důvodu naplnění kapacity, popř. z jiných důvodů.

Ranger roku

Na Ringoturnaji opět proběhne soutěž o titul ranger roku. Přední hlídky mohou do každé věkové kategorie (DR, AR, ER, RR) nasadit jeden tříčlenný tým, který bude soutěžit v pěti disciplínách: biblické znalosti, stavba stanu, štafetový běh, uzlování a rozdělávání ohně. Vítězové slavnostně převezmou titul ranger roku a budou náležitě odměněni.

Program

Registrace bude probíhat ve středu od 13:00 hodin a oficiální zahájení akce proběhne na slavnostním nástupu v 16:15. Již v 17:00 je na programu první kolo soutěže Ranger roku. Prvním společným jídlem pak bude středeční večeře. Během čtvrtku, pátku a soboty budou probíhat turnajové zápasy, turnaj v deskových hrách, Ranger roku a doprovodné programy. Každý večer se společně sejdeme na bohoslužbách. V neděli dopoledne se odehrají finálová utkání, po nich bude následovat vyhlášení výsledků, oběd a odjezd domů.

Průběh akce Ringoturnaj se řídí provozním řádem Ringoturnaje, všichni účastníci jsou povinni se s ním seznámit a řídit se jím.

Turnaj

Hrát se bude v šesti věkových kategoriích:

  • A) Ranger Kids – hráči narození 1. 9. 2010 a mladší (3 až 5 hráčů v družstvu)
  • B) Discovery Rangers – hráči narození 1. 9. 2007 a mladší (2 až 5 hráčů v družstvu)
  • C) Adventure Rangers – hráči narození 1. 9. 2004 a mladší (2 až 4 hráči v družstvu)
  • D) Expedition Rangers – hráči narození 1. 9. 2001 a mladší (1 až 3 hráči v družstvu)
  • E) Royal Rangers – hráči bez omezení věku (1 až 3 hráči v družstvu)
  • F) Senior Rangers– hráči narození 1. 1. 1979 a starší (1 až 3 hráči ve družstvu)

Každý hráč může být registrován pouze v jednom družstvu a každý tým může hrát pouze za jednu hlídku, a to tu, ke které patří jeho kapitán. Zkontrolujte soupisky vašich týmů (data narození), abychom nemuseli řešit stížnosti ohledně nedodržení předepsaného věku hráčů!

Co s sebou

Vhodné oblečení a obutí (bude se hrát i za zhoršeného počasí), spacák a karimatku, popř. stan, Bibli, láhev na vodu.

Doprava

Příjezd auty po dálnici D1:

  • sjezd 146 a dále po silnici 360 přes Velké Meziříčí, Martinice, Kozlov a Křižanov nebo
  • sjezd 162 a dále po silnici 37 přes Velkou Bíteš, Osovou Bítýšku, Ořechov a Křižanov.

Příjezd vlakem do Křižanova, odkud je možné jet kyvadlovou dopravou nebo dojít 2,5 km pěšky.

Doprovod a doprovodné programy

Každá výprava (přední hlídka) musí mít určenou osobu (starší 18 let), která odpovídá za účastníky své skupiny a bude spolupracovat s organizátory v průběhu celé akce.

Tradičně vás vyzýváme k přípravě a organizaci doprovodných programů. Informace k vašim programům prosíme pište na e-mail karel.hauptman@gmail.com. Také lze získat finanční podporu pro doprovodný program. Více informací na http://ringoturnaj.cz/grantove-rizeni-na-doprovodne-programy/. Organizační tým Ringoturnaje 2019 rozdělí podporu ve výši 10 000 Kč.

Oficiální e-mail akce: ringoturnaj@royalrangers.cz

Sláva Bohu a Ringoturnaji Royal Rangers 2019 zdar!

Těší se na vás tým Ringoturnaje RR